Despre vânzări pe Facebook

Azi am participat la webinar-ul susţinut de Alexandru Negrea, Paginile de Facebook: aplicaţii şi conţinut. La un moment dat s-a adus vorba despre vânzările prin intermediul paginii de Facebook. Hai să fac o paralelă:

Când mă duc într-un club, mă duc să mă distrez şi n-am chef să mă bâzâie un brand să-i cumpăr produsele, chiar dacă acel brand mi-e simpatic. În cel mai bun caz aş fi interesat de promoţiile sale.

Cam aşa e şi pe Facebook. Lumea intră pentru o doză de divertisment şi informare, nu să cumpere.

Soluţia: încearcă ca brand să te conformezi şi să-ţi faci fanul să se simtă bine. Oferă-i promoţii, dar nu-l bate la cap cu oferte de vânzare. Şi dacă creezi o relaţie cu el, s-ar putea ca atunci când simte nevoia, să-ţi cumpere un produs.

Nimănui nu-i plăcea în liceu colegul care venea la un chef doar ca să vorbească de şcoală.