Problema cu reclama de la Gilette

Cei de la Gilette și-au zis că nu-i o idee tâmpită să adune într-o reclamă toate stereotipurile despre bărbați și să le spună acestora că ar trebui să-și schimbe comportamentul.

Nici unele prietene de pe Facebook n-au văzut nimic rău în a da share la o reclamă ce discriminează bărbații. Bineînțeles, dacă le întrebi despre discriminare, o să-ți spună că-s împotriva discriminării de orice fel.

Ne plângem că advertisingul e rău și că reclamele creează niște așteptări la care nu ne putem ridica, dar când apare o reclamă ce discriminează celălat sex, n-avem nicio greață s-o promovăm.

Când accepți ca răul să fie rău doar când ți se întâmplă ție, o să-mi vină greu să lupt alături de cauzele tale. Și poate de aceea unii bărbați sunt reticenți la argumentele feministe: nu poți asculta debitările unei tipe care folosește termeni precum “mansplaining” și care vrea în același timp o lume mai echitabilă.

Sunt curios, tipa de mai jos cum reacționa la o reclamă de tampoane care ar aduna toate stereotipurile despre femei și care apoi le-ar spune pe un ton mieros să fie mai bune, mai deștepte, mai empowered sau orice alt căcat motivațional.

Joe Rogan e mai amuzant.

PS. la un moment dat, e o scenă cu un tip ce tratează cu superioritate o femeie la muncă. Culmea, Gilette face același lucru cu bărbații. Because fuck logic when it comes to selling products.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.